Brolle vid tangentbordet


Igår hjälpte vi matte med tvätten och det visade sig att tvättställningen var en go' klätterställning! Det var bara att riva ner kläderna och fortsätta uppåt - allt för att matte och husse inte ska hinna bli färdiga i tid. Jag (Brolle Gul) vill numera ha all uppmärksamhet och får jag inte det så mjauar jag, men de mobbar mig och säger att det låter som att jag piper. Haha, vänta bara...

För övrigt har Rix morgon-zoo varit och snokat bland mina privata grejor, de hittade bland annat min hemliga dagbok:



Syrran kommer inte ens hälften så högt. Muhaha!



Trött, tröttare, tröttast

Kommentarer
Postat av: Carolin

Haha, den där dagboken var ju jätte rolig! =)

2011-09-22 @ 08:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0